Aranan Nemlendirici Bulundu: Bebe Intensivepflege!

Pazartesi, Şubat 22, 2016


Ne zamandır geceleri yatmadan önce ve makyaj yapmadığım günlerde dışarı çıkarken yüzüme sürmek için iyi bir nemlendirici arıyordum. İstisnalar hariç sürekli aynı ürünleri kullanmayı sevmediğimden, bittikten sonra gidip eski kremin aynısını almam genelde. En son kullandığım nemlendirici biteli birkaç hafta olmasına rağmen bir türlü yenileme fırsatını bulamamıştım. Ta ki, buz gibi bir Berlin sabahında yüzüme bir şey sürmezsem yüzümün Tema reklamlarındaki kurak topraklar gibi çatlamaya başlayacağını anlayana kadar. İş başa düşmüştü, en hızlısından ve kuvvetlisinden bir nemlendirici alınacaktı...


Yol üstünde gördüğüm ilk DM'e girdim ve krem çeşitleri arasında vakit kaybetmemek için hızlıca bu güne kadar aldığım her ürününü severek kullandığım Bebe'nin yüz nemlendiricisini raftan kaptım. Avokado yağı içeren ve çok kuru ciltler için üretilen bu krem, cam kavanozu, bebek pembesi kapağı ve hafif kokusu ile ile tam bir Bebe ürünü. Açıkçası alırken günü kurtaracak hızlı bir çözüm niyetiyle seçmiştim bu kremi, ama...


...Sonuç, hakkında bir post yazılmasını hak edecek seviyede oldu! Almanya'dan gelecek eş dosttan mutlaka rica edin, €3.45 (yaklaşık 10 lira) gibi bir fiyata, kuru ciltler için alınabilecek en şahane yüz kremi!

Dikkatimi çeken ilk nokta cilt tarafından çok hızlı emiliyor oluşu. Yüzde ıslak ve yağlı bir his bırakmıyor. Kalbimi fetheden ikinci özelliği ise gerçekten oldukça yoğun bir nemlendirme gücünün olması. Ayrıca ürünün makyaj bazı olarak da başarılı olduğuna dair yorumlar okudum ama ben o şekilde denemedim hiç.

Sonuç olarak o günden beri severek kullandığım ve fiyatının çok üstünde performans sergileyen bu kremi şiddetle tavsiye ediyorum!

Sevgiler
 

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ne güzel pamuk gibi bir renk. Kokusu burnuma geldi sanki...

    YanıtlaSil
  2. Çok kuru bir cildim yok ama böyle bir nemlendirici işime yarayabilir Ankara gibi bir memlekette. Belki o Berlin'e gidip bu kremi alıp sevinen ben olurum. (Lütfen ben olayım!) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel fikir! Umarım en kısa zamanda olur :)

      Sil
  3. aynı ürünü tekrar tekrar almamakla aslında doğru da yapıyorsun. uzun vadede tuhaf etkileri olabiliyor kremlerin. yağ bezeleri gibi :( bu marka aklımda olsun, rastlarsam bir yerlerde alırım, zira kuru cilt çok kötü ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dediğin çok doğru, mesela şampuan konusunda da gözle görülür seviyede belli oluyor bu alışma durumu. Bol bol yeni şeyler denemek lazım :)

      Sil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe