Sevgililer Günü Geyiği

Pazar, Şubat 14, 2016

Size sevgililer günün geyiği çizdim 

Siz de sevgililer gününde baskı hissedenlerden misiniz? Ben hissediyorum!

Hayır, tahmin ettiğiniz şekilde değil...

"Sevgililer gününü kutlamayacaksınız herhalde" 
"Aşırı saçma, tamamen para tuzağı"
"Yemeğe mi gideceksiniz? Ne gerek var ki :/"
"Sırf para harcansın diye yapılmış"

Şeklinde gelişen sohbetlerden, düşüncelerden; televizyondan sosyal medyaya, dergilerden internet sitelerine kadar her yerde baskın gelen anti-sevgililer-günü-timi'nin, zavallı şubatın kendi halinde bir gününde mutlu olmaya çalışan insanlar üzerinde kurduğu baskıdan söz ediyorum!

Evet, itiraf ediyorum, bence sevgililer günü baya şeker bir şey.
(Hiç kimsenin baskısı altında kalmadan, özgür irademle ve kendi arzumla beyan ettim!)

Şaka bir yana, insanın hayattaki güzel şeyleri kutlamak için bulduğu her fırsatı değerlendirmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu tabii ki ve illa ki pahalı hediye değiş tokuşu anlamına gelmiyor. Sevgililer günü deyince benim aklıma ilk olarak (sanırım çocukluğumda okuduğum bir kitapla/ya da belki izlediğim bir çizgifilme alakalı) Peanuts geliyor. Birbirlerine kart yazmaları, hiç sevgililer günü kartı alamazlarsa üzülmeleri, çok kart alanların diğerlerine hava atması öyle keyifliydi ki...


Özel günlerin şirketler için ticari değer taşıdığı ve hemen hemen tüm markaların bu yönde adımlar attığı doğru ama sırf bu yüzden sevdiğiniz kişiye sizinle birlikte olduğu için kendisini bir kez daha şanslı hissettirme fırsatını geri tepmek de pek benim kutlamacı/kutlayıcı kafa yapıma uymuyor. Bir tepsi ıspanaklı el açması börek de olabilir sevginizi gösterme şekliniz, ne zamandır istediği ama bir türlü denk getirip de alamadığı spor ayakkabılar da. Hediyenin maddi değeri ile manevi değeri arasında bir korelasyon olmamalı. O sırada ne uygun olacaksa... Amaç yalnızca mutlu etmek.

Eh, 14 Şubat hakkındaki hislerimi paylaştığıma göre artık biliyorsunuz... Ben bir kutlayıcıyım! 

Cüzdanı açıp açmamak değil önemli olan, ne yapıyorsanız düşünerek, özenerek ve sevgiyle yapmak. Sevgi iyi bir şey, olabildiğince paylaşmak lazım.

Sevgililer gününüz kutlu olsun!

You Might Also Like

11 yorum

  1. Çok güzel ifade etmişsiniz. İhtiyacı olduğunu ya da daha doğrusu istediğini bildiğim bir şeyi sevdiğim kişiye hediye etmenin kötü bir yanını göremiyorum. Her şeyi abartmayı biraz seven bir toplulukta yaşıyoruz gibi, insan güzellikleri göz ardı etmemeli oysa...
    Sevgililer günününüz kutlu olsun, sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. Hahaaa geyik çok tatlı olmuş :D
    Aynen katılıyorum dediklerine, adam sevmiş o kadar bir demet çiçek de almasın mı? Şakası kenara, mutlu günler dilerim ^^

    YanıtlaSil
  3. Sevgililer gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgililer gününüz kutlu olsun diyelim, geyik de pek tatlı olmuş :) günün tatlılığına da aynen katılıyorum

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çevreden öyle bir baskı oluyor ki sevgililer günüyle ilgili, sanki o gün sevgi göstermek yerine aksine eşime gıcıklık falan yapmam gerekiyormuş gibi hissediyorum 🙈
    Oysa ki kalpler, pembe ve kırmızılar çok güzel, sevdiğini söylemek ve eğer hoşuna gideceğini düşündüğüm bir sürpriz yapmak güzel şey.
    Kutlamayı bilmek lazım her fırsatta ^^ Kutlu olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa işte bu yoruma güldüm, hakikaten tam öyle bir his uyanıyor insanda! Bu konuda yalnız olmadığımı görmek çok güzel :) Mutlu günler!

      Sil
  6. Bayıldım bayıldım, o ne tatlı ve muhabbetli bir geyiktir, ''Söyle canısıı?'' diye laubalilik yapmak istedim ona :) Bu sene eski senelerdeki gıcıklığımı yapmadım, büyümüşüm az biraz, benim de çok hoşuma gitti romantizmin keyfini sürmek. Yine katıldım sana Meriç'im, Can'la sana da sayısız, sebepli ve sebepsiz muhteşem kutlama diliyorum!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe