M.A.C Pure Zen + Runway Hit

Salı, Mart 29, 2016

Şeftali sever misiniz? Yok, sadece yazın beraberinde getirdiği en güzel meyveler arasında ilk beşte* yer alan şahanelikten bahsetmiyorum, konumuz aslında daha çok şeftali tonlardaki makyaj ürünleri. Hatta biraz daha spesifik olmak gerekirse M.A.C Pure Zen ve Runway Hit!
Her şey düğünde kullanmak üzere bir adet Faux almak üzere M.A.C'e girmem ile başladı... İki koşturmacanın arasında uğradığım mağazaya hızlıca girip kasaya yöneldim ve bir adet rica ettim. Ettim etmesine ama demezler mi "Faux kalmadı"


Ne yapsam ne etsem diye düşünerek tam kapıdan çıkıyordum ki, pes etmemeye karar verdim zira Faux peşinde koşacak vaktim yoktu (bir de bu süreçte ufak şeylere takılmamayı öğreniyor insan). Daha bu yaz sonu aldığım mis gibi Kinda Sexy'yi bir şekilde kaybettiğim fakat hala bulunmasından umutlu olduğum için onu da yeniden almak istemiyordum. Ruj standının önüne geçip, sakince elimdeki poşetleri yere bıraktım ve kollarımı sıvadım. Tek tek kafamdakine yakın renkleri denemeye başladım. Birkaç dakikanın sonunda, iki finalistle karşı karşıyaydım: Runway Hit ve Pure Zen.


Runway Hit Retro Matte koleksiyonundan, yani oldukça mat ve yoğun. Serinin diğer rujları gibi Runway Hit de sağa sola bulaşmıyor ve oldukça kalıcı. Rengi ise "nasıl daha önce keşfetmemişim" dedirtecek güzellikte bir şeftali. Anında favorilerimden biri oldu.

Pure Zen ise tam bir prenses rengi. Nude, hafif ve mutlu. Her gün insanın elinin altında olacak cinsten. Cremesheen koleksiyonundan, incecik bir renk kendisi. Çok kalıcı olduğunu söyleyemem ama bir anda da uçup gitmiyor. Bir de bazı yerlerde dudağı kuruttuğuna dair birkaç yorum okudum ama ben böyle bir etki görmedim. Bugün örneğin, bütün gün boyunca dudağımdaydı ve gayet sorunsuz kullandım.


Sonuç olarak, ikisi de tavsiye edebileceğim güzel rujlar, ancak tüm diğer M.A.C rujlarda olduğu gibi çok büyük bir eksikleri var: GPS. Günlerce araştırıyor, yorum üstüne yorum okuyor, gidip gelip elinizin üstünde deniyor ve en sonunda o şahane ruju alıyorsunuz, sonra hiç beklemediğiniz bir anda BAM: Kayboluyor! Halbuki hepsinin üstünde minik birer GPS'li mikroçip olsa, telefonumuzda da "find my lipstick" uygulaması olsa, düğmesine basınca yakınlardaki rujlarımızı buluversek hemen, nasıl ama harika olmaz mıydı?

Bu vesileyle buradan hala kayıp olan Kinda Sexy'e sesleniyorum: "Canım seni çok özledik. Yuvana dön. Daha yepyeniydin. Lütfen."

Rujlarınızın kaybolmadığı, kayıpların da ortaya çıktığı güzel günler dilerim!

Sevgiler





*p.s. 
Merak edenler için sıralama: karpuz > erik > çilek > kiraz > şeftali

You Might Also Like

6 yorum

  1. Pure Zen'i daha önce hiç fark etmemiştim. Çok severim pastel tonları... Bir sonraki mac ziyaretinde bakmayı aklıma not ettim, şimdiden teşekkürler Meriç!

    YanıtlaSil
  2. Hahahahah Dadadadan bölümüne o kadar güldüm ki ahah tıklayınca böyle bir şeyle karşılaşmayı beklemiyordum o an tamamen kafamda canlandı :D
    *gizem

    YanıtlaSil
  3. Mikroçip süper fikir. Bence bu fikri buradan duysunlar ve gerçekleştirsinler çünkü ruj kaybetmekten YIL-DIM.

    YanıtlaSil
  4. Ruj kaybetmekten çok çekenlerde maalesef ben de varım! 🙈
    İki renge de bayıldım, ben de düğünümde adını hatırlamamakla birlikte Pure Zen'e çok benzer bir renk almıştım, çok güzel duruyor ^^

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller Meriiiç, özellikle şu mat ve canlı olana bayıldım, sende muhteşem durur bunlar.
    Ruj kaybetmekten ben de o kadar sıkıldım ki, hep sürdüğüm ucuz bir Essence ruj var, ondan 6-7 tane aldım en sonunda. Tabii MAC'te aynı çözüm için sağlam bütçe lazım, o zor ehehe
    Şu çip takma olayını ben mümkünse ''en çok kullandığım her şey'' için alayım :)

    YanıtlaSil
  6. Pure Zen'e hiç dikkat etmemiştim bir sonraki Mac ziyaretimde -ki evimin dibindeki Kanyon Mac'e girmemek için zor duruyorum, kozmetik diyeti :(((((((- bakacağım.
    Ayrıca blogunu yeni keşfettim ve bayıldım!.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe