Elizabeth Arden 8 Hour Cream ya da 8 Saatlik Mucize

Perşembe, Haziran 16, 2016


Nemlendiricilerin kraliçe arısı, ödüllere doyamayan krem: Elizabeth Arden 8 Hour Skin Protectant Cream!

Kuru cilde sahip olanların gözlerinin etrafındaki minik çizgilerin büyük oranda kuruluktan kaynaklandığını öğrendiğimde nemlendirici kremlere olan bakış açım da bir hayli değişmişti. Daha sonraları, özellikle çok sıcak ve soğuk havalarda yüzümün kızarması, soyulması, hatta yara olması gibi sonuçlarla karşılaştıkça, iyi bir yüz kremi yanımdan ayırmadığım ürünlerden biri oldu. Artık yüzüme bir şeyler sürmeye üşenmeyi geçtim, buna ihtiyaç duyuyorum. Tabii bunda yıllar geçtikçe kuruyan cildin etkilerini daha sert hissediyor olmanın da etkisi var.

Kremin genel özelliklerini sıralayacak olursam:

1. Hafif güneş yanıklarını, pürüzleri, sivilce izlerini, pul pul dökülmeleri, tahrişleri oldukça hızlı bir şekilde iyileştiriyor.
2. Çok yoğun bir kıvamı var, çok kolay emilmiyor ama amaç da bu zaten. Yavaş yavaş ve tamir ederek emilmesi.
3. Kokusu herkesin seveceği bir koku değil. Ben böyle bitkisel, aktarvari krem kokularını severim (insanda iyi bir şeyler yaptığı hissi uyanıyor) ama bu kokudan hoşlanmayacak insanlar da vardır mutlaka. O yüzden satın almadan evvel mutlaka tester üzerinden deneyin derim.
4. Nemlendiricilik konusunda on üzerinden onluk bir performansı var. Sadece ciltte değil dudaklarda da harikalar yaratıyor.
5. Dirsek, diz, topuk gibi vücudun en kuru noktalarını yumuşatma konusunda başarılı.
6. Duyduğum en güzel kullanımlardan biri de manikür/pedikür etkisi için kremi eski bir diş fırçasına sürüp tırnaklarınızı ovalamak. Fakat itiraf etmek gerekirse ben bu güzel kremi bu amaç için harcamaya kıyamıyorum, sonuçta manikür kremleri/yağları ne güne duruyor değil mi :)

Benim için üç şahane kullanımı var bu kremin, ilki haftada 2-3 kez gece uyumadan önce. Sabaha pırıl pırıl ve yumuşacık bir ciltle uyanıyorsunuz. İkincisi uçak yolculuğuna çıkmadan önce, esnasında ya da sonra, havada kuruyup kalan cildi kendine getirmek için. İlkinde görece fazla kullanıyorum ama ikincide çok az bir miktar yeterli. Üçüncü kullanım ise yazın, güneşten sonra hemen domatesleşen, kabaran, kaşınan, soyulan, güneşin perişan ettiği cildin yeniden yapılanması için.

Tatil çantamda ne var yazısı yazacak olursam -ki bence yazayım yakın zamanda- içinde mutlaka göreceğiniz bir krem EA 8-Hour Cream. Kuru ciltlere, çok gezenlere veya bu aralar iyi bir nemlendirici kreme ihtiyaç duyanlara gözüm kapalı tavsiye edebilirim. 

Aranızda bu kremi kullananlar var mı? Hakkında ne düşünüyorsunuz? Ya da biraz daha açalım soruyu (zira bakım konuşmak eğlenceli değil de nedir), sizin favori kreminiz nedir? 

Sevgiler,

You Might Also Like

2 yorum

  1. kuru cilt için epik bi krem bu. kaç kutu bitirdim bilmiyorum, burdan ben de tavsiyene katılayım. iyi krem arayanlar daha fazla aramasın :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe